lunes, 14 de febrero de 2011

La descripción


Aquest vídeo, que m'ha costat molt de penjar a you tube, és el resultat del treball dels meus alumnes. Hem aprofitat que estàvem treballant les descripcions per fer-les de manera més entretinguda. Òbviament el vídeo podria ser millor, i l'edició encara més, però he pagat la novatada i la tremolor del pols és culpa meva. Ells ho van fer molt bé. S'ho van preparar i segur que estan desitjosos de veure el resultat.
Pel que fa als drets d'imatge, a principi de curs quan es matriculen al centre els pares signen una autorització, però com que alguns alumnes no la tenien jo en vaig redactar una explicant què faríem i no hi ha hagut cap problema, els que no tenien l'autorització, o simplement no volien aparèixer al vídeo, han estat els narradors.
També vull donar les gràcies als meus amics de The meeting point per deixar-me usar la seva música com a banda sonora de la desfilada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario